mandag 16. juli 2012

Ålesund. Hei!

Jeg har vært i Ålesund i en hel uke nå. Jobbet litt, fått litt (ganske mye) angst fordi jeg ikke er sykepleier (som alle tror jeg er) og ikke kan alle sykepleieroppgavene (som jeg har omtrent ingen forutsetninger for å kunne i utgangspunktet). Men det går seg til. Sakte, (men sikkert).

Nå som jeg først er her, vil jeg se litt. Jeg gikk til byen (for å kjøpe busskort så jeg kom meg tilbake igjen). Det tok to timer å gå.

I byen gikk jeg opp firehundreogatten trappetrinn. Da så jeg dette;



I dag dro jeg opp på det lille fjellet som er helt til venstre i bildet der. Sukkertoppen. Da så det sånnher ut;


Jeg vet minst om ett fjell til jeg skal opp på. Og en fjord jeg skal inn i. 
(Og omtrent en halv million prosedyrer og ting jeg må lære på jobb). 


1 kommentar:

❦ Nature is a language, can't you read?