mandag 20. juli 2009

Mrs. Matthew


Jeg har på en måte kjøpt meg nye briller. De er helt fantastisk kule, men jeg er ikke sikker på om jeg syns de er så kule på min nese, mine ører, i mitt ansikt. Det får så være. Hurra.

Jeg nyter fremdeles dagene i Moderlandet. Jeg snakker engelsk språk med engelske mennesker, sykler på venstre side av veien, leser Charles Dickens i den store, grønne parken, nyter sjokolade med nøtter som smelter på tungen og utforsker diverse fine stier med ladybugs og små hunder.

Jeg finner fantastisk mange bokhandlere, kjøper LP-plater, spaserer på markedet når jeg ikke har noe å gjøre. Jeg besøker kirker og tar bilder av tørre blader som ligger på bakken. Jeg synger Beatles høyt når jeg tror ingen kan høre meg. Det er herlig.

(Det er forresten tiltak å skrive dette på norsk. Jeg tror det er et godt tegn).

5 kommentarer:

  1. Lenge skal du være i England nå a?

    SvarSlett
  2. HP: Jeg beveger meg hjemover natt til lørdag, så badekar, sofa og en stabel med filmer venter på meg lørdag ettermiddag.

    Tove: Sweetie-pie. I'll soon be home!

    SvarSlett
  3. Ok, blir det et semester i Tromsø eller vil du studere videre i England?

    SvarSlett
  4. Jeg skal fortsette å leke i T-land. England var bare for sommermoro.

    SvarSlett

❦ Nature is a language, can't you read?