fredag 14. august 2009

Mr. Radio og Mr. Monkey på nye eventyr

Jeg er tilbake i T-land. OK, det er litt blandede følelser, men andelen positive øker hver dag. Og det kan man jo like. Å faktisk få skaffet seg sin egen lesesalplass og et eget skap hjelper godt til. Dessuten har jeg med Magnet og cruiser rundt på høyre side av veien (ikke venstre, desverre), noe jeg også liker temmelig godt. Sykle, altså. Så ta-dah, dette håper jeg blir bra.

Min nye leilighet deler jeg med to nye roomies. Leiligheten er elskbar igrunn. Hvem ville trodd at skråskap malt i gammelrosa sammen med den merkeligste voksduken fra Prinsessebutikken og en rosa blomst i en hvit potte gjør kjøkkenet til et fantastisk vakkert sted? Nå må jeg såklart ikke glemme å introdusere Mr. Radio. Han står nemlig i stuen og er temmelig vintage. Kjærlighet ved første blikk, kan man si.

Og Mr. Monkey? Det var plutselig navnet på nøkkelene mine. Gitt.

4 kommentarer:

  1. savner deg og din sære sjel allerede! :'(

    SvarSlett
  2. Ditto, kjære hjemmeværende student. Mr. Radio ønsker deg velkommen når som helst!

    SvarSlett
  3. Sykkelen din heter vel Mr. Magnet? :D

    SvarSlett
  4. Den heter bare Magnet, vel.
    Men den blir ikke kalt det så mye, egentlig.

    SvarSlett

❦ Nature is a language, can't you read?