fredag 4. juli 2008

Advarsel

Ikke gå innom Princess de neste ukene. Det gjelder alle butikkene i hele kjeden. Over hele landet. Tro meg, ikke gjør det.

Princess-ledelsen har fått den mest patetiske idéen i historien. I forbindelse med sommertilbudet, ta tre betal for to på alle håndklær, har de funnet ut at de skal få et økt salg ved hjelp av tekniske virkemidler. Dette virkemiddelet er en CD-plate.

Denne plata har overraskende nok en hel haug av sommersanger, både fine og hatbare. Den inneholder sanger man kan høre på flere ganger uten å bli lei, mens de fleste er sanger man er lei av første gang man hører dem.

Det som til og med er verre enn at det kommer Princessreklame mellom hver sang (Velkommen til Princess kunderadio,.. Jeg imponeres over at en CD i en CD-spiller plutselig blir til en radio), er at Postgirobygget er representert hele to ganger. Damn, jeg hater Postgirobygget.

Fordi hele CDen består av ett spor, nytter det ikke hoppe over PGB-sangene heller. Det betyr at jeg må kontrollere den vanlige PGB-frustrasjonen to ganger i timen (for CDen varer 60 minutter). Dette vil igjen si at jeg ikke lenger plages så mye over den ugjennomførte klisjémusikken med tekst en to-åring kunne ha skrevet. Over tid er jeg redd det kan føre til at jeg ikke lenger hater musikken.

Slå meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

❦ Nature is a language, can't you read?