lørdag 3. september 2011

Detaljer fra et lite rom

Jeg flyttet inn på en tjuetre kvadrats hybel. Det er liksom ikke så stort, men det er akkurat passe til meg. Jo forresten, det er faktisk så stort at jeg har klart å rote bort malepenslene mine allerede.  


Over sengen min har jeg There Is A Light That Never Goes Out-sitatet mitt.


Over sofaen min henger Morrissey og Eleanor Roosevelt-sitatet (som tidligere hang her).


På hyllen over sofaen står smykketreet mitt. Uten smykker denne gangen.


Over den pyttelille ovnen henger det søteste bildet & kokeboken med de fineste oppskriftene i.


..og på veggen mellom hybelkjøkkenet og døren til yttergangen henger speilet mitt med fine oppskrifter ved siden av.

Det er også stor nok plass til at jeg kan eksperimentere med mat, slappe av, strikke og høre på musikk på den fine radioen min. Og generelt alt annet jeg har lyst til å få plass til å gjøre, tenker jeg. 

1 kommentar:

❦ Nature is a language, can't you read?