torsdag 30. april 2009

How to make a proper cupcake

I går lagde jeg en koppkake på den ordentlige måten. Eller, egentlig lagde jeg bare kaken i den formen den egentlig skal lages i. Ingredienslisten skal nok forbedres litt. Mye.





Nå skal jeg til smørøyet i T-land og kjøpe flere kopper. Kanskje. Og så skal jeg ta bilder. Tror jeg.

Dessuten så jeg Kongen i stad. Jeg skriver det med stor forbokstav. Mannen som satt på bussen var visst litt mer på fornavn; ''Jeg kommer litt forsinket til klubbhuset, vi må vente til Sonja og Harald kjørt før bussen kommer seg av gårde''.

Det er fint, eller hva?

2 kommentarer:

  1. Det ligner på cookies :) kult å treffe kongen da! ;)

    SvarSlett
  2. Hah, ja, det likner litt. Men den smakte ikke det i det hele tatt.

    SvarSlett

❦ Nature is a language, can't you read?