lørdag 3. april 2010

Utdrag fra en dagbok

2. januar 
Det er dag to i det nye året. Jeg skriver fremdeles. Tingen er at jeg vil at denne skrivingen skal være en del av min følelsesverden. Mest sannsynlig vil det fremdeles (hvis det lykkes) være min eneste forbindelse mellom følelsesliv og ehm..liv. Det hadde helt sikkert vært sunt for meg.

5. januar
Jeg våknet forresten tusen (minst 4) ganger i natt. 
Og jeg har grått flere ganger enn jeg husker.
Jeg må virkelig slutte med det.

24. januar 
Jeg har vært på FM Belfast-konsert og fortalt en person at jeg syns han er veldig, veldig, veldig, veldig, veldig skummel.

29. april
I dag lagde jeg en koppkake. Den ble ikke helt perfekt akkurat, men den ble ikke det verste jeg har smakt heller.
Etterpå knuste jeg koppen.

21. mai
I dag har jeg fått en ny venn.

24. mai
Jeg er så trøtt. Det er omtrent helt villt. Jeg vil sove. Nå. 
Hodet er fullt.

28. mai
Gube er fantastisk og jeg er glad i mamman min.
Perfekt.

30. mai
Nei, sa ho.
Og så gikk ho sin vei.
Jeg gjør alt feil. Det er litt synd.

24. juni
Jeg var på superfin padletur i to timer og beina mine er røde av solbrenthet. 

27. juni
Jeg har vært hos en lykkelig farmor og snakket med en flott mormor. De er to søte mennesker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

❦ Nature is a language, can't you read?