tirsdag 30. mars 2010

Giveaway, endelig!

Hver gang jeg har tenkt tanken å ha giveaway, konkurranse eller spørrerunde her i Siri-landet, har jeg kastet den bort veldig fort. Jeg har rett og slett regnet med at oppmøtet (jeg liker å bruke det ordet i stedet for oppslutning når jeg først bruker ordet land) ville være tilnærmet lik ikke-eksisterende.

Nå er det snart ikke mer mars igjen, det er påske og jeg har lyst til å se hvordan det går..



Reglene er som følgende:

Du får 1 lodd hvis du legger igjen en kommentar på dette innlegget.
Du får 1 lodd dersom du legger Siri-landet til i blogglisten din/på bloglovin'.
Du får 2 lodd dersom du linker til giveawayen i sidefeltet på din egen blogg eller skriver et innlegg om trekningen (bruk bildet over, hurra-hurra) - gjør du begge deler, får du 3 lodd.

For at fine mennesker uten blogg skal få mulighet for å få flere lodd,
får du 1 lodd hvis du i kommentaren skriver hvilken muffinssmak som er din favoritt.

Tilsammen er det mulig å få seks lodd (wow, det var mer enn jeg hadde tenkt).
Skriv i kommentaren hvor mange lodd du får, så blir det litt lettere.


Trekningen av cupcakeøredobbene på bildet er 13. april.
(Da skal jeg nemlig levere oppgave og trenger noe å se frem til).
Kanskje dukker det opp noe annet i pakken også?

God påske!


Dersom du ikke har blogg, hadde det vært fint om du kan legge igjen informasjon om hvordan jeg kan komme i kontakt med deg i kommentarfeltet, eventuelt sende en mail til misssch@gmail.com.

20 kommentarer:

  1. åå, morro da:)
    Også så koselig at du slang deg på min lille give away også:)
    Super stas

    Jeg blir så klart med på denne..3 lodd til meg snuppelupp:)

    SvarSlett
  2. Takk det samme, Ida Susanne (:
    Det ble faktisk 4 lodd på deg, hurra!

    SvarSlett
  3. Jeg elsker giveawayer, så moro! De var så fine også. Jeg hiver meg gjerne på med et par lodd. Hele pakken kanskje også =)

    SvarSlett
  4. Sjokolade uten tvil

    SvarSlett
  5. I just came across your blog and so glad I did! I LOVE it!!!
    Hope you have a great day!
    xoxo,
    Lindsay
    http://www.bearypixie.blogspot.com/

    SvarSlett
  6. Så søte øredobber!
    Jeg er med. 1 lodd.

    Julie
    www.jberge.blogspot.com
    www.rathkes.blogg.no

    SvarSlett
  7. I love those earrings!!! <3 Michelle

    SvarSlett
  8. Thanks, Lindsay and michabella. It really means a lot to me (:

    Nå ligger det et lodd med navnet ditt på, Julie. Takk for at du ville være med!

    SvarSlett
  9. Selvfølgelig linker jeg! :D Men Bloglovin' skjønner jeg ikke så mye av, så det er vel større sjanse for at jeg holder meg oppdatert på innleggene dine ved å ha deg på følgelista mi.

    Tror blåbærmuffins er min favoritt, men hjemmelagede slår ferdigkjøpte langt nedi støvla! Hva er din favoritt?

    SvarSlett
  10. Hei hei,

    jeg liker sjokolade best. Men egnentlig alt (nesten) som noen har gitt litt effort i å lage selv.

    kontakt meg på fjasboken om jeg skulle vinne du =)

    SvarSlett
  11. fröken negativ;
    Følgeliste er flott, hurra. Og blåbærmuffins er herlig! Tenk store, hjemmelagde blåbærmuffins (stekt i muffinsbrett slik at de får litt soppform, såklart) - aah, vann i munnen. Så..det står mellom blåbær eller sjokolade (jeg er nemlig avhengig av sjokolade - sjokolademuffinsene skal være store, med sjokoladebiter på toppen og litt myk kjerne). Kanskje jeg er kravstor også..

    Ingunn;
    Hyggelig at du ble med - og du er jo ikke alt for vanskelig å komme i kontakt med heller (: Håper alt står bra til og at vi får reist til fjerne destinasjoner om ikke alt for langt inn i fremtiden.

    SvarSlett
  12. Jeg blir veldig gjerne med i trekningen om de søte øredobbene!

    Jeg har lagt deg til via Bloglovin, og min favorittsmak på muffins er "selvsagt" sjokolade. ;o)

    Da blir det vel 3 lodd? :o)

    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  13. Tre lodd til deg, Kirsebær!

    Jeg tror det er en overvekt av folk som liker sjokolade her. Kanksje ikke så merkelig, når man tenker seg om? Sjokolade er bra, hurra!

    En fortsatt fin uke til deg også (:

    SvarSlett
  14. Jegvilogsåværemed! Tror jeg liker de muffinsene som ser gode ut best (for eksempel med rosa topping og gult strø?!) og som er saftige og kanskje eventuelt smaker eple og kanel.

    Dessuten har du vært på bloglovinen min lenge :D

    SvarSlett
  15. uh, det var svært at regne sammen - men 4 lodder blir det til, for jeg lægger kommentar og linker hos mig selv m. dit fine billede - og min yndlingsmuffin er ALLE SLAGS MUFFINS - måske lige undtagen dem der smager af spinat eller brocolli - om de findes! Håber at vinde de fine øreringe - KH lisbeth

    SvarSlett
  16. Cathrine;
    Hyggeligatduogsåvilværemed, altså. Jeg har også tommel opp for muffinsene som ser gode ut. Muffinser som ser vonde ut tror jeg ikke smaker spesielt godt.
    Så morsomt at jeg har vært på bloglovinen din leenge. Du er på min også, hurra-hurra.

    Kolorista;
    Fire lodd stemmer, det. Jeg tror jeg klarte å gjøre reglene litt mer komplisert enn de behøvde å være, menmen. Hyggelig at du ville være med uansett!
    Vet du hva, nå fikk jeg nesten lyst til å lage brokkolimuffins - brokkoli er faktisk favorittgrønnsaken min og jeg innbiller meg at det kanskje kan være godt i en stor, grov muffins. Blir spennende å se (:

    SvarSlett
  17. Såå utrolig søte, 3 lodd til meg da :D
    Jeg slenger meg som følger også, og kikker litt videre :D
    Klemmer fra liten og stor

    SvarSlett
  18. Superkos!
    (Jeg kikker litt tilbake, upsups).

    SvarSlett
  19. De er vel nok søde, og jeg er gerne med med 1 lod ;0)

    SvarSlett

❦ Nature is a language, can't you read?