søndag 23. oktober 2011

i smelt the last ten seconds of life

to die by your side

det er søndag kveld og jeg har egentlig ikke så mye å si. jeg føler meg tom. tomtomtom. vet ikke helt hva jeg skal gjøre, hva jeg skal si, hva jeg skal tenke. det er alltid så trist når besøk setter seg på fly, flyr helt til den andre enden av landet. så jeg har sett (500) days of summer enda en gang, forlenger den brutale gleden av å ha besøk av et av de flotteste menneskene jeg vet om. men nå er filmen over, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, hva jeg skal tenke, hva jeg skal skrive. så jeg hører på den nye hundresangspillelisten som genius lagde av love will tear us apart, håper det holder slik at kvelden ikke blir lang og mørk og altfor trist. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

❦ Nature is a language, can't you read?