lørdag 3. desember 2011

cendrillon.

det er for eksempel rart;
- at folk snakker norsk i butikken.
- at jeg kjenner matvarene så godt at jeg ikke bruker ti minutter på å 
bestemme meg for hvilken youghurt jeg skal kjøpe.
- at jeg må konsentrere meg for å ikke si bonjour og bonsoir og au revoir.
- å ikke høre sirener og biler som kjører fort.
- at jeg ikke skal gå forbi damen med refleksvest og stoppskilt som passer på at skolebarna kommer trygt over veien på mandag og dagen etter det og dagen etter det.
- at vi ikke har metro i norge. og at vi ikke vasker fortauene hver dag.
- at vi ikke har blomstermarked og julemarked 
og grønnsaksmarked og antikkmarked overalt.
- å være tilbake. men det er litt godt også.

vi kjøpte blomster.
cendrillon.

2 kommentarer:

  1. Velkommen tilbake! Nå er det julekos for alle penga! :)

    SvarSlett
  2. takk & hurra. andre søndag i advent skal sannelig bli en start på julekosen. hipp!

    SvarSlett

❦ Nature is a language, can't you read?