onsdag 24. februar 2010

You live inside my world so softly


Det er veldig fint å ha besøk av den fineste søsteren noensinne. Siri har plutselig fått nye sko og fine buttons. Vi spiser verdens alleraller beste kanelsnurrer som er så store at man er kjempemett i magen etter at man har delt én. Søsteren fant også ut, da vi var ute og spiste middag, at dersom jeg noen gang skal få lov til å gifte meg, må jeg skrape inn navnet til både Mannen og Siri selv i trehjertekjedet mitt.

Så ville hun gjesteblogge litt og endte omtrent opp med dette:

Hei! Jeg er Søsteren og gjesteblogger i Siri-landet. Siri sitter på biblioteket og fargelegger bilder, akkurat som hun gjorde da hun var liten. Nam!


Det stemmer ganske bra, syns jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

❦ Nature is a language, can't you read?