tirsdag 11. november 2008

No milk today

Jeg syns det er så tull at samfunnet er teit.

Jeg vet at jeg flere ganger har nevnt at jeg skulle ønske at jeg levde tidligere. For å grave litt dypere, sier jeg at jeg skulle ønske 60- og 70-tallet hadde hatt plass til meg. I England. Jeg tror det hadde vært kult.

Trøtthet og latskap (mest latskap) gjør at jeg ikke orker å utdype det noe skikkelig nå. Men for å nevne litt småting; The Beatles, Pink Floyd og ikke minst Herman's Hermits. De er søte.

Herman's Hermits må være er av de småguttesøteste popbandene. (Note: gammelpop er det akseptabelt å høre på. Ny pop er noe tull man holder seg langt unna. Som Jude Quinn sa så fint i I'm Not There: Popmusikken blir bestemt over av de som styrer alt ellers. Eller noe). Herman's Hermits er nemlig fra Manchester og ble band-ish i 1963, da under navnet Herman & The Hermits. Jeg likte det navnet bedre.

Hvis du tror du aldri har hørt om dem, nekter jeg. Hvis du er nogenlunde oppegående (du trenger egentlig ikke være det en gang) og har fått med deg små, viktige sanger i verden, har du hørt om dem. No Milk Today er nemlig med i Tine-reklamen.

Og den er dødssøt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

❦ Nature is a language, can't you read?