mandag 24. mars 2008

Titi Suru

Jeg har egentlig aldri skjønt greia med ulven som trigger de seksuelle impulsene til alle jenter på Cyans alder. Nemi-stripen går noe som dette:

  • Cyan - Husker du ikke den musikalen som pleide å gå på NRK rundt påske? -Om sauemammaen som synger for barna sine om at de ikke skal slippe inn femmede? Mommy's home, now you can open the door.
  • Cyan igjen - Alle jenter på min alder husker den. Den slemme ulven trigget våre første seksuelle impulser. Han er DYRISK TILTREKKENDE! Ops..sikler jeg?
  • Mann vi ikke trenger å nevne navnet til - Vet du hva slags selvfølelse man får av å være sjalu på en piperøykende ulv med hockeysveis og trailerbart?
  • Nemi - Åh, Herregud. Du mener Titi Suru. Jeg vil ha valpene hans (meget spesielt ansiktsuttrykk med masse hjerter rundt).
Det hele resulterte i at jeg trykket meg inn på youtube og fant klipp fra musikalen Rock'n Roll Wolf (fra 1977, wow). Klippet med Titi Suru og Rada introduserte herr Ulv nokså bra. Jeg tror jeg er nødt til å se hele musikalen en gang. Når det passer seg.
Dessuten skjønner jeg Nemi og Cyan mye bedre nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

❦ Nature is a language, can't you read?