søndag 25. mai 2008

Eksamensglede

Jeg har nynorskeksamen i morgen. Og jeg har matteeksamen på torsdag. Gjett hva; aldri i livet har jeg vært så lite motivert og så lite konsentrert. Det eneste jeg har lyst til å gjøre, er å bade. Fordi jeg har flaks, har mamma en total renovering av badet, og jeg har på ingen måte lyst til å hoppe i dusjen i stedet. Utrolig, men sant (plagsomme Knut Jørgen Røed Ødegaard-assosiasjoner fordi jeg så på TV i stad).

Fordi jeg ikke har gjort noe som helst nyttig de timene jeg har vært oppe, tenkte jeg jeg kunne prøve å gjøre noe litt mer nyttig ved å blogge litt. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal blogge om, og jeg er (merkelig nok) heller ikke veldig lysten om å skrive et langt innlegg om absolutt ingenting. Jeg syns det er teit, rett og slett.

I går var jeg på jobb for aller første gang siden 25. april. Også utrolig, men også sant (damn you). Jeg skal bli skikkelig flink Princess-medarbeider når eksamen er ferdig, har jeg funnet ut. Det er vel nesten på tide (argumentasjon fra min side: det er ufattelig mye man må sette seg inn i, type mer enn man aner og enda litt til). Og jeg har gått opp i lønn!

Nå kjenner jeg at jeg vil ut. Noe som ikke gjør noe annet enn å bære meg tilbake til badesituasjonen, da jeg uten tvil ser helt forferdelig ut. Kult.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

❦ Nature is a language, can't you read?