søndag 18. mai 2008

Russeslutt.

Russetiden er over. Og vel, det er visst ikke bare jeg som blogger om det for tiden. Det er litt trist, egentlig. Jeg merker jeg begynner å tenke på hva jeg skal ha på de neste dagene, og en liten glede over at jeg ikke har trengt å tenke på det de siste ukene. Ikke at jeg generelt gjør det, men nå føler jeg nesten at jeg må. Et merkelig press.

Jeg tror nesten det er bra at ukene er over. Når man hører på Power i bilen på vei hjem og uttrykker en sterk entusiasme over hvor bra musikken som spilles er, skjønner man lett at hodet er blitt dynket med ekstremt dårlig musikk over en lengre periode. For Power spiller ikke bra musikk, og det hører til sjeldenhetene at det er noe som høres på frivillig.

Selv om russemusikken i flere tilfeller kan sees på som blasfemisk, har russetiden egentlig vært nokså knall. Jeg har fått kontakt med noen av mine gamle venner igjen, og det er noe jeg kommer til å være evig glad for. Nemlig.

Bilder:
Russetid I
Russetid II
Russetid III

Nå venter bare eksamen. Alvor og slikt. Jeg tror ikke jeg gleder meg så veldig, men det blir deilig å være ferdig. Puh.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

❦ Nature is a language, can't you read?