onsdag 3. mars 2010

Null tre null tre én null

I dag syns jeg ikke jeg har gjort så mye.
På en annen side virker det som jeg har gjort akkurat det jeg skulle ha gjort.
Hmm.

Vekkeklokken ringte klokken åtte.
Jeg stod opp kvart på ni.
Drakk litt vann.
Spiste noen kjeks.
Dro på joggetur.

Halv ti fant jeg ut at jeg ikke var så sliten som jeg hadde lyst til å være, 
så jeg jogget litt til.
Litt før ti fant jeg treningssenteret jeg ville melde meg inn i.
Klokken ti jogget jeg videre.
Da jeg omtrent var hjemme igjen, fant jeg ut at hei - jeg er ikke så sliten som jeg har lyst til å være.
Så jeg jogget litt til.

Så har jeg dusjet.
Og tegnet.
Og drukket te.
Og tegnet.
Sett på teve.
Tegnet litt til.

Nå sitter jeg på kjøkkenbenken.
Jeg har lyst til å prøve ut en ny oppskrift på noe godt,
men jeg finner ikke noe som frister.
Mintteen min lukter så godt som den alltid gjør.
Vaffelkjeksene (som jeg egentlig ikke liker, men som jeg spiser fordi det lager fin lyd) lager smuler overalt. 
Det gjør kavringene og brødskivene også.

Kjøkkenbenken er det fineste stedet å sitte i hele huset.
Jeg liker te.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

❦ Nature is a language, can't you read?