mandag 7. november 2011

and everything looks like a giant cupcake.

den første mandagen i november stod jeg opp og lagde havregrøt som jeg spiste fra stenskålen jeg fant i skapet. så ble jeg med bror til universitetet og jogget hjem derfra mens han dro på forelesning ellernoeslikt. og så møtte jeg karoline.

vi dro på hos hanna for å spise lunsj.
2
karoline drakk kaffe mocca som egentlig smakte som en søt kaffe latte, sa hun.
1
jeg drakk vanlig svart kaffe. og så spiste vi pizza. verdens største lunsj. (ps: jeg er fremdeles mett).
4
så bestemte vi oss for å gå litt i butikker for å se på alle de fine skattene.
5
jeg fikk lov til å ta bilder bare fordi jeg hadde blogg. disse putene er fra design shop i drøbak, for eksempel. båndene ovenfor er også derfra.
6
så gikk vi på lille due. de har fått nye lokaler siden sist gang vi var der.
9
de har så mange fine ting, og nå har det blitt så stor plass der at man kan se på omtrent alle tingene uten å være kjemperedd for at det som står bak deg skal dette ned.
7
til og med deborah lippmann-neglelakk har de. og det er ikke overalt.
10
til slutt fant vi verdens mest fantastiske kåpe. med love på skulderen, blonder langs kantene, store knapper og kjempefint snitt. vi forelsket oss begge to. i den beige fargen. åh, som jeg ønsker meg den til jul.
8
og så har jeg kommet hjem til 50 mm-objektivet mitt. jeg er så glad, så glad. (og hittil syns jeg november er fantastisk flott. jeg har kjørt litt flymaskin og skrevet ned mange ting i passboken min som man kan smile av. blant annet.).

ps: godteriavtaleupdate - det er for eksempel ganske morsomt at jeg plutselig har fire ganger så mange klær å velge i nå som jeg er på besøk hjemme og lillesøsters klær faktisk passer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

❦ Nature is a language, can't you read?