lørdag 12. november 2011

i'm throwing my arms around paris

sist gang jeg var i paris, så det sånnher ut.


nå har det plutselig blitt midt i november,
og i morgen skal jeg dra tilbake igjen.
denne gangen skal jeg være der kjempelenge,
hele tre uker (minus én dag),
og det er kjempespennende, jeg gleder meg,
men det er også ganske skummelt.
denne gangen skal jeg nemlig dra dit helt alene,
bare jeg og kameraet og macen,
og så skal jeg prøve å lære meg litt fransk,
siri & franskmennene som snakker så fort.
så ja, jeg er egentlig ganske nervøs.
i alle fall for de første dagene.
for jeg må for eksempel finne ut hvor jeg skal,
i virkeligheten og ikke bare på kart,
og så må jeg finne et sted jeg kan spørre
om jeg kan kjøpe sånnder nagivo decouverte,
slik at jeg kan farte rundt på metroen.
så må jeg finne et sted å kjøpe mat,
og jeg gleder meg faktisk veldig til å gå i franske matbutikker igjen,
og så håper jeg at de ikke blir sure når jeg tar bilder
av osten og pakkene med rare ting i som vi ikke har i norge.
dessuten skal jeg spise frukt til frokost.
fred ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

❦ Nature is a language, can't you read?